WorkSpace

Partner, sponsor & utställarpaket WorkSpace Sweden 2019

  • Information om att bli partner, sponsor eller utställare

    Ta plats och bli en del av WorkSpace Sweden! Beroende på ert företags engagemang och mål inom området, har vi delat in möjligheterna till deltagande och samarbete i tre olika delar:

    Partner
    Har god kunskap om WorkSpace Sweden's syfte av att lära ut och belysa vikten av att forma organisationen för framtidens arbetsplats. Har ett intresse av utvecklingen samt arbetar själv med riktlinjer och tankesätt inom dessa områden. Har resurser att medverka i ett nära samarbete med WorkSpace Sweden och andra intressenter på hög nivå för att påverka utvecklingen inom framtidens arbetsplats och WorkSpace Sweden.

    Sponsorer
    Vill manifestera sitt engagemang och/eller marknadsföra sina varor/tjänster i samband med genomförandet av WorkSpace Sweden, på plats och under tiden, före och efter genomförandet.

    Utställare
    Vill berätta om sin verksamhet på plats vid genomförandet av WorkSpace Sweden.

    I konferensbiljetten ingår: Förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika samt dagens program.


  • Paket - Nyckelpartner

    Nyckelpartner, investering 250 000 kr exkl. moms

    Att vara en av tre nyckelpartners till WorkSpace Sweden ger er möjlighet att presentera ert företag bland de som leder utvecklingen. Som ledande företag och nyckelpartner har ni möjlighet att påverka, ta fram och forma våra event kring WorkSpace Sweden. Ditt företag syns och ni delar ert budskap i kanaler som inkluderar:

    • Logotyp på hemsidan
    • Artikel/intervju på hemsida samt i nyhetsbrev
    • Synlighet i marknadsföring inför och under event
    • Vara synlig i nyhetsbrev
    • Möjlig synlighet/aktivitet (yta) på förevent
    • Möjlighet att vara en del av programråd*
    • Möjlighet att medverka på scen eller workshop*
    • Tillsammans med övriga nyckelpartners skapa en installation/miljö i centrum av lokalen
    • 30 stycken konferensbiljetter. (Värde ca 120 000kr)
    • Tillgång till eventets sociala nätverk

    *Enligt överenskommelse

  • Paket - Partner

    Partner, 55 000 kr exkl. moms

    Att vara en partner till WorkSpace Sweden ger er möjlighet att visa ert företag bland de som står i framkant i utvecklingen och presentera era varor/tjänster/produkter. Ditt företag syns och ni delar ert budskap i kanaler som inkluderar:

    • Logotyp på hemsidan
    • Synlighet i marknadsföring inför och under event
    • Vara synlig i nyhetsbrev
    • Möjlighet att medverka på scen*
    • Utställningsyta upptill 12 kvm under event
    • Matta
    • Vägg till monterytan
    • Ståbord eller podie*
    • 1 eluttag 230V/10A
    • Logotyp i montern
    • 1 biljett för utställarrepresentant
    • 6 stycken konferens-/utställarbiljetter (värde ca 24 000 kr).
    • Tillgång till eventets sociala nätverk

     

    *Enligt överenskommelse

  • Paket - Utställare

    Utställare, investering 25 000 kr exkl. moms

    • Logotyp på hemsidan
    • Utställningsyta på 4 kvm under event
    • Väggar/vägg
    • 1 podie eller ståbord*
    • 1 eluttag 230V/10A
    • Matta (grå).
    • Logotyp i montern
    • Tillgång till eventets sociala nätverk
    • 2 konferens-/utställarbiljetter (värde ca 8 000 kr) 

     

    *Enligt överenskommelse

  • Sponsormöjligheter

    Det finns flera möjligheter att synas som sponsor av till exempel frukost, lunch eller fika.

    Kontakta Denise Dengg för mer information:
    denise.dengg@stockholmsmassan.se

  • Maila din bokningsbekräftelse

    Vänligen maila dina företagsuppgifter till Denise Dengg eller Linnea Ljungmark på Stockholmsmässan för bokningsbekräftelse, kontaktuppgifter hittar du nedanför:

    Utställarpaket:
    Företagets registrerade namn:
    Organisationsnr:
    Fakturaadress:
    Företagets marknadsföringsnamn:
    Kontaktperson /beställare:
    Kontakt nummer:
    Mailadress:
    Hemsida:

    Vänligen bifoga även företagets logotyp i högupplöst format (vektoriserad eps)


WorkSpace Sweden arrangeras av Stockholmsmässan som följer dataskyddsförordningen och ansvarar för personuppgiftshanteringen i enlighet med Stockholmsmässans dataskyddspolicy »